Pages

Tuesday, September 8, 2009

Ujian Allah..

Pagi ni rasa badan segar dan bersemangat.. Datang sekolah pun rasa ringan je. Tapi baru jap tadi, kepala pening sangat. Muntah-muntah teruk lagi... Ya, Allah... Memang tak larat sangat. Sian kat student Kelas Permata... Cikgu memang tak larat sangat. Duduk pun dah macam kain lembik je... Sian jugak kat Fini, kena pulak ganti tolong jaga budak-budak tu. Thanks ye Fini.. Thanks jugak kat Miah yang selalu kena ganti akak... Budi korang sentiasa akak kenang...

Ya Allah, Kau berikanlah aku kekuatan, kesihatan dan semangat yang kuat dalam menghadapi segala ujian dan dugaan sepanjang kehamilan ini. Aku insan lemah... Hanya pada-Mu aku memohon... Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments: