Pages

Monday, September 7, 2009

Anak-Anak Buahku Sayang...

2 September 2009, dalam keletihan dan badan yang rasanya cukup lemah, makusu gagahkan diri...kuatkan diri.....ajak jugak pakusu ke Kajang/Bangi. Makusu nak sangat hantar kakak Taqiah ke KLIA. Pakusu tanya gak, ok ke?? Sanggup ke tanggung risiko dalam keadaan makusu mcm ni.. Tapi makusu kata, insyaAllah tak de ape-ape yang berlaku. Kita doa je la... Makusu akan rasa ralat sangat kalau tak dapat tengok kakak nak fly ke Mesir.. Memang makusu melepek sangat dalam kete... Tapi demi anak buah tersayang, makusu lawan jugak..

Sori la... Mungkin makusu emosional sangat masa sampai-sampai tu. Tapi memang makusu agak sedih bila korang main-mainkan makusu dalam keadaan makusu macam nie... dah la badan makusu dah mcm kain..lembek! Muntah2 pulak tu.. Memang flet habis! Bama la!! Makusu dah tanya awal-awal lagi, tp awak nak kenakan jugak makusu ye!! Tak pe la, makusu ni sedihnya kejap je... Sayang makusu pada korang mengatasi segala-galanya.... Korang tau kan,
Makusu Sayangkan Korang...

No comments: