Pages

Sunday, September 13, 2009

2-3 hari lepas dan hari ini..

Dah dua hari x menulis... Cuti, kat umah line x berapa ok. Lagipun badan x larat sangat nak open laptop. Jummat mlm sabtu, sambut bitrhday Hadi secara ala kadar je... Abi belikan kek and 2 pasang baju untuk Hadi. Ummi x dapat nak beli ape2 untuk Hadi.. Maklum la, ummi x larat nak ke mana-mana pun... Ummi cium hadi je la ye!!

Sukenye Hadi makan kek...

Semalam... Pegi check kat Selasih Specialist. Alhamdulillah, baby berkembang sihat. Masa scan nampak la tangan & kaki baby bergerak2. Syukur kepada Allah, ummi lega sangat bila nampak baby masa scan tu.. 2-3 minggu ini memang ummi risau sangat sebab keadaan ummi memang teruk sangat. Tapi bila nampak baby semalam, ummi lebih bersemangat demi baby yang sedang membesar dalam rahim ummi... Mudah-mudahan Allah berikan kesihatan yang sempurna kepada ummi dan baby dan Allah sempurnakan kejadian baby ummi... Amin.


Pagi ni... Kepala pening sangat. Kalau ikutan, memang tak berdaya nak ke sekolah. Tapi, gagahkan jugak. Tinggal seminggu je lagi sebelum cuti raya.. Ya Allah, kurniakanku kesihatan dan kekuatan untuk menempuh harihari berikutnya...

No comments: