Pages

Thursday, September 10, 2009

Happy Birthday To My Hero!!

Hari nie... 11 September 2009... Putera kesayangan ummi dah menginjak 3 tahun. Patut la 2-3 hari lepas asyik buat perangai je, rupanya nak beranjak umur... :-). Alhamdulillah, Allah masih bagi kita kesempatan untuk bersama ye sayang.... Ummi sayang sangat Hadi!! Hadilah penyeri hidup ummi.. Memang ummi selalu marah-marah Hadi, tapi ummi marah sebab ummi sayang Hadi.. Ummi nak Hadi jadi anak yang Soleh.. Hadi jangan nakal-nakal tau! Jadilah anak yang taat, berbudi bahasa dan menjadi contoh yang terbaik untuk adik-adik Hadi nanti.. Jadikan Kakak Taqiah dan Bama sebagai panduan dan teladan.. Macamana ummi berbangga dengan kejayaan mereka, macam tu jugak la ummi nak rasa berbangga dengan Hadi suatu hari nanti..

Pagi nie, Hadi mudah betul bangun.. Tak buat perangai, dan nampak happy je.. Ummi tak perasan lagi pagi tadi, tp bila sampai sekolah barulah ummi perasan yang hari ni Birthday Hadi. Patutlah baik betul anak ummi hari nie... :-)

Ok sayang.... Happy Birthday ye!! Mudah-mudahan Hadi jadi anak yang Soleh, yang beriman, yang Hafiz Al-Quran satu hari nanti, yang pintar, yang patuh, yang lembut hati, yang penyayang, yang mudah menerima ilmu dan segala-gala yang baik ummi doakan untuk Hadi Putera Hati Ummi...

No comments: