Pages

Monday, December 26, 2011

Anak ummi kian membesar

Lama tak menulis...banyak yang nak ditulis.... dan tentunya perkembangan dan karenah anak2 ummi yang jadi topik utama ummi...:-)

Cuti sekolah kian melabuhkan tirai... Diam tak diam hampir sebulan lebih ummi dapat meluangkan sepenuh masa ummi bersama putera puteri Iman ummi.. Memang kalau diikutkan banyak sangat kerja kat sekolah yang perlu ummi selesaikan sepanjang cuti sekolah nie. Tapi ummi pejamkan mata sekejap demi bersama anak2 ummi sepenuhnya... Seminggu yang berbaki nie barulah ummi cuba selesaikan kerja2 ummi... Tambah pulak laptop ummi pun baru je ok... So memang baru sekrang la ummi boleh mulakan kerje... ;-) (...alasan je tu...hihihi)

Hadi bakal mencecah 6 tahun.... Sedar tak sedar, anak lelaki ummi yang sorang nie dah nak masuk 6 tahun.. Permata hati ummi yang pernah ummi nantikan selama 4 tahun dulu.. dah besar dah sekarang!! Hadi pun dah banyak kemajuan. Paling ummi puji, hero ummi yang sorang nie memang rajin untuk belajar dan sentasa minta untuk belajar... Cuma, maafkan ummi sebab kadang2 ummi yang kurang sempat bersama abang.. Tapi keyakinan ummi sentiasa teguh yang abang akan menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia & akhirat...

Hani pulak bakal mencecah 4 tahun... Esok ummi nak daftarkan Hani ke PUPIS Al-Halimi.. dah nak sekolah budak manja sorang nie!! Harap2 lepas ni angah akan lebih 'matang' bila mula menjalani alam persekolahan di TASKI Al-Halimi nanti...insyaAllah. Angah anak yang bijak dan ummi yakin akan kebolehan dan kelebihan angah... :-). Jadilah puteri solehah yang sentiasa membanggakan ummi dan abi..

Si Kecik ummi....Hannan....;-). Tahun nie dah nak masuk 2 tahun... Makin bijak 'berkata-kata'. Makin banyak jugak perangai dan akalnya... Budak kecik yang cukup memanjakan dirinyer pada semua orang... Kuat merajuk... Suka dipujuk dan dipeluk... Ummi doakan adik juga akan menjadi puteri solehah kebanggaan ummi dan abi suatu hari nanti..

Alhamdulillah!! Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku peluang bersama permata2 hatiku hingga ke saat ini... Indahnya bergelar seorang ummi kepada putera puteri Iman... Ummi sayang Abang! Ummi sayang Angah! Ummi sayang Adik!!