Pages

Monday, October 31, 2011

Ummi jual la kek tu..

Hadi & Hani tanya : Kenapa ummi suka buat kek?
Ummi jawab : Sebab nak bagi anak-anak ummi makan le..
Hadi kata : Ummi jual la kek tu...nanti ummi dapat duit... Bestt!!!
Ummi senyum je la...

Dulu Hadi pernah bagi cadangan kat ummi supaya ummi jual kek yang ummi buat tu.. Alhamdulillah hari ni ummi dah mula mengambil tempahan kecil-kecilan daripada kawan-kawan terdekat ummi..

Memang seronok mem'baking' nie.. Ummi pun memang minat sangat buat kek.. Dulu tak berani buat sebab tak reti n takut tak jadik.. Tapi disebabkan anak2 ummi selalu suruh ummi buat kek, sekarang ummi dah makin confident..:-)

Thanks to anak-anak ummi yang dalam sedar tak sedar sentiasa memberi moral support kat ummi dalam hal ni.. Thanks abang... Thanks angah... n Thanks Hannan yang selalu suka makan kek-kek ummi..

Mana la tau....satu hari nanti ummi leh jadi usahawan kek pulak....heheheh...